Lokální SEO v několika lokalitách najednou

Lokální SEO je pro většinu jen strategie, jež se vyplatí zejména pro podnikatele, operující opravdu v malém měřítku. Také je logická pro restaurace nebo noční podniky. Je tomu opravdu tak? My si to nemyslíme. Potenciál totiž existuje quality essay writing service i pro obchody a firmy s celonárodním zacílením. Jak? Jednoduše se probojujte na předním pozice v každém vybraném městě!

Strategie

Naprostým základem k rozjetí lokálních SEO strategií je důsledná analýza klíčových slov. Zvláště pak, hodláte-li se zaměřit na několik lokalit najednou. Nejčastěji budete využívat longtail výrazy. A to s názvem vašeho oboru nebo brandingovým výrazem + název lokality -> SEO Plzeň). To je formule, která funguje. A proč? Lidé hledající tyto výrazy jsou už většinou v „nákupním módu“ nebo ve spěchu. Když totiž něco opravdu potřebujete, nejčastěji se díváte po nejbližších variantách.

Dalším krokem bude vytvoření samostatných stránek pro každé klíčové slovo s danou lokalitou. Lokální SEO můžeme rozdělit následovně – země (česká republika), kraje (plzeňský), oblast (šumava), města (Plzeň), části města (Plzeň 1). Někdy ve vyhledávání najdete i možnosti zacílení na ulice, ne však samozřejmě na všechny. Záleží na její „velikosti“ a důležitosti ve městské infrastruktuře. Jako příklad si můžeme vzít třeba Pařížskou ulici v Praze. V té se nachází celá řada vyhlášených obchodů a mezi lidmi je velmi známá. Konkrétně na tomto místě ale bude obrovská konkurence.

Stránka na konkrétní lokalitu musí být skvěle optimalizovaná.pay to write my paper Zvolené hlavní (nejlépe nejhledanější) klíčové slovo se musí objevit v titulky, url, meta-description a také v samozřejmě v textu. To textu použijte všechna klíčová slova, avšak pozor na přehlcení. To je v současnosti spíše na škodu.